Producenci
Podpis elektroniczny
1. Co to jest certyfikat kwalifikowany?
Certyfikat spełniający wymagania Ustawy o podpisie elektronicznym, wydany przez kwalifikowany podmiot świadczący usługi certyfikacyjne. Podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą certyfikatu kwalifikowanego oraz złożony za pomocą bezpiecznego urządzenia do składania podpisu elektronicznego, jest równoważny podpisowi własnoręcznemu. Wymagania ustawy i przepisów wykonawczych dotyczą m.in. poziomu zabezpieczeń sprzętu, niepowtarzalności pewnych danych i metod obsługi klientów.

Certyfikat kwalifikowany może być wydany jedynie osobie fizycznej.

2. Rodzaje zestawów z certyfikatem kwalifikowanym.

W ofercie znajdują się dwa rodzaje zestawów z certyfikatem kwalifikowanym:

  • Zestaw CERTUM standard
  • Zestaw CERTUM mini

Zestaw CERTUM Mini do podpisu elektronicznego 420,66zł

Na zestaw składają się:

  • Czytnik kart ACS ACR38T Plug-in
  • Karta kryptograficzna
  • Płyta z oprogramowaniem.
  • Certyfikat kwalifikowany CERTUM
  • Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk/miesiąc)

 

Podpis elektroniczny w aplikacji mobilnej SimplySign

 

 

SimplySign to mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny do bezpiecznego podpisywania e-dokumentów.

 

Podpis elektroniczny SimplySign działa w dedykowanej aplikacji. Dzięki niemu sygnujesz dokumenty w dowolnym czasie – na telefonie, tablecie lub komputerze.

 

To pierwsze tego typu rozwiązanie oferowane na polskim rynku, które gwarantuje Ci pełną mobilność – funkcjonuje bez fizycznej karty oraz czytnika. Dzięki temu masz zawsze przy sobie nowoczesne, wirtualne narzędzie służące do podpisywania wszelkich dokumentów elektronicznych z mocą podpisu własnoręcznego.

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Zastosowanie i zalety certyfikatu kwalifikowanego .

Certyfikat kwalifikowany można wykorzystywać między innymi do:

  • składania formularzy do KIO (Krajowej Izby odwoławczej)
  • składania pism procesowych w sądowym postępowaniu upominawczym kontaktów drogą elektroniczną z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (ZUS), np.: podpisania wniosku o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne, podpisania deklaracji
  • nadawania mocy prawnej dokumentom w kontaktach prawnych przez Internet (np. upoważnienia elektroniczne w ZUS)
  • pozyskiwania wypisów elektronicznych dotyczących wszystkich podmiotów gospodarczych wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS)
  • podpisywania urzędowej korespondencji z podmiotami administracji publicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej, składania e-deklaracji podatkowych
  • zawierania umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej, wystawiania faktur w formie elektronicznej, uczestniczenia w aukcjach i przetargach elektronicznych
  • komunikacja w obrębie platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej),
  • podpisywania raportów do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF)
  • zgłaszania drogą elektroniczną zbiorów danych osobowych do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO)
  • składania e-deklaracji do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG)
  • nadawania elektronicznym odpisom i zaświadczeniom wydawanym przez Centralną Informację o Zastawach Rejestrowych, mocy prawnej dokumentów urzędowych
  • składania drogą elektroniczną do Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) wniosków o dotacje unijne.

  źródło:sklep.unizeto.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl